Ansoms Tax Accounts is reeds 20 jaar werkzaam in het vakgebied van boekhouden, fiscaal advies, bedrijfsadvies, ondernemerschap, personeel advies en pensioenplanning voor ondernemers. We hebben dus al heel wat ervaring op zak. Sinds mei 2020 staan we u graag te woord in ons kantoor in Brecht.
Wij streven naar de ideale werking binnen ons bedrijf, zodat wij u een kwaliteitsvolle service kunnen aanbieden. Ieder van ons team heeft zijn eigen expertise, waarmee we samen naar een gemeenschappelijk doel streven. Onze aanpak is transparant en deskundig. Dit wil zeggen dat we regelmatig met de klant rond de tafel zitten (fysiek of digitaal) ter overleg. Zo willen we dat de klant gelukkig is bij ons.
De interactie tussen ons en de klant staat ook centraal, deze aangename interactie leidt automatisch tot een transparante en snelle kijk op de onderneming. Een overleg hoeft niet lang te duren om snel tot een antwoord of oplossing te komen. Het systeem van video vergaderen wordt ook intensief gebruikt, via alle mogelijke kanalen. Zo kunnen we kort op de bal spelen en weet u ook welk gezicht er aan uw dossier werkt. Zo maken we ook optimaal gebruik van data. We want to keep it simple!
Als u bij ons over de vloer komt, dan is dat thuiskomen. Onze collega’s kennen de klanten voor wie ze werken, ze werken namelijk voor mensen van vlees en bloed en niet voor een genummerd dossier. Een persoonlijk contact huist hier zeker. We willen mensen vooruit helpen en zelf meegroeien met de onderneming van de klant. Inzichten creëren wanneer je even het bos door de bomen niet ziet. Zo werken we mee aan een gedeeld succesverhaal.
Kom gerust langs voor een gesprek en een tasje koffie
Bestuurder
Adviseur
Office Manager en boekhouder
Boekhouder
Boekhouder
Als vooruitstrevend accountancy kantoor vinden we het onze morele plicht om jou de beste mogelijke, slimme en vooruitziende service te geven, die jou als ondernemer en jouw onderneming helpt groeien. Daarom hebben we de stap gezet om ons kantoor te laten integreren in een sterke groepering van topkantoren binnen de groep PKF Bofidi. En wat betekent dit voor jou? Heel veel goeds!
Allereerst: er verandert helemaal niets op vlak van de dienstverlening! We blijven verder werken op de manier die je van ons gewend bent. Wat er wel verandert, is dat we nu de kracht en kennis van een grotere groep aan onze zijde hebben. Dit betekent voor jou:
Meer expertise, snellere antwoorden en slimme, op maat gemaakte oplossingen voor jouw bedrijf.
Toegang tot geavanceerde tools: Dankzij de nieuwe samenwerking kunnen we gebruikmaken van de nieuwste technologieën en inzichten, zodat je altijd voorop blijft lopen.
Meer stabiliteit en flexibiliteit: De integratie biedt extra zekerheid voor de toekomst, waardoor we jou altijd met dezelfde zorg en aandacht kunnen blijven ondersteunen. Een eventuele afwezigheid van een collega kan makkelijker door anderen opgevangen worden.
Onze nieuwe locatie in Zoersel: Vanaf 1 januari 2025 zijn we te vinden op ons nieuwe adres in Zoersel Raymond Delbekestraat 373, 2980 Zoersel. We kijken ernaar uit om je daar te verwelkomen!
Onze claim blijft onveranderd: “Het beste of niets”.