Meet the team

Wat doen we?

Ansoms Tax Accounts is reeds 20 jaar werkzaam in het vakgebied van boekhouden, fiscaal advies, bedrijfsadvies, ondernemerschap, personeel advies en pensioenplanning voor ondernemers. We hebben dus al heel wat ervaring op zak. Sinds mei 2020 staan we u graag te woord in ons kantoor in Brecht.

Onze bedrijfscultuur

Wij streven naar de ideale werking binnen ons bedrijf, zodat wij u een kwaliteitsvolle service kunnen aanbieden. Ieder van ons team heeft zijn eigen expertise, waarmee we samen naar een gemeenschappelijk doel streven. Onze aanpak is transparant en deskundig. Dit wil zeggen dat we regelmatig met de klant rond de tafel zitten (fysiek of digitaal) ter overleg. Zo willen we dat de klant gelukkig is bij ons.

 

De interactie tussen ons en de klant staat ook centraal, deze aangename interactie leidt automatisch tot een transparante en snelle kijk op de onderneming. Een overleg hoeft niet lang te duren om snel tot een antwoord of oplossing te komen. Het systeem van video vergaderen wordt ook intensief gebruikt, via alle mogelijke kanalen. Zo kunnen we kort op de bal spelen en weet u ook welk gezicht er aan uw dossier werkt. Zo maken we ook optimaal gebruik van data. We want to keep it simple!

 

Als u bij ons over de vloer komt, dan is dat thuiskomen. Onze collega’s kennen de klanten voor wie ze werken, ze werken namelijk voor mensen van vlees en bloed en niet voor een genummerd dossier. Een persoonlijk contact huist hier zeker. We willen mensen vooruit helpen en zelf meegroeien met de onderneming van de klant. Inzichten creëren wanneer je even het bos door de bomen niet ziet. Zo werken we mee aan een gedeeld succesverhaal.

Bent u geïnteresseerd in één van onze diensten?

Kom gerust langs voor een gesprek en een tasje koffie

Ontmoet de mensen van Ansoms Tax Accountants

Björn Ansoms

Bestuurder

Wim De Flo

Adviseur

Deborah Schuurmans

Office Manager en boekhouder

Ouiam Adib

Boekhouder

Nadia Frederickx

Boekhouder